Be Invisible


Hai. Welcome to my Blog .Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)



PUT YOUR GOOGLE FRIEND CONNECT CODES


100% Copyright by Iylia Nadiah
Powered by Blogger.
OMG! iloveThem.


Assalamualaikkummmm dan salam sejahteraaaa ;') Kelmaring oh Kelmaringgggg. Seriously aku Enjoyyy gileeeeeeeeeeeeeeeeee, Walaupun aku tengah sakit ;) Lame doh kot aku tak Rase perasaan macam ni,xD HAHAHAHA , btw Thanks For All <3 IloveYou IloveYou ;') btw seriously aku excited gileeee dapat Jumpa dengan Kak Hanis Aizie and Irza  Zatieyyy, merekaaa comel gilee Babiii, Tapi Babi dok gi kot. HAHAHAH.
Mula mula serious aku maluu nak jumpa dengan mereka sebab mereka comel dan Shantek shanteekkk, lagi pun tengok kak Aizie macam Sombong jeee ;'/ LOLLL! tapi kak Aizie kate die tak sombong but die cume Malu, so Kite orang buat die sampai tidak maluu, hahahaha! Enjoy gilee kot kelmaringg, Nasib ayah aku kasi aku keluarrr ;) Thanksss Dad! Iloveyou sebab susah susah je Hantar Kami berEmpat,xD
Serious dok nyesal pun keluar marengggg ;') Then Sampai Mekkdiii Jumpe dengan Abang Syedd, HAHAHAH, mulamula aku tak perasaan die ;) sbb aku tengah syok cakap dengan kawan lame aku Aida,xD
die Shomell Wotttt! <3 then pergi dekat syed, Kak Aizie n Irza Zatiey datangg, Perghhh Malu lah jugakk kott ;). Then aku tersalah cium tangan Zatieyy, HAHAHA, aku ingat ke die Form4 ,xD hihi. Sorry BEBEH!
tapi tak salah kan cium tangan sesame Umurr, lagi berkat orang kate, HewHeww
K, lepas makang tengok dekat luar Azriey datang, yang buat Perasaan aku hancur bile tengok TUTT datang same, hmm. asal kalu aku keluar kau pun keluar same a? hmm. dok senang aku die buat nyeee.
aku nak lepakk dekat die orang pun dah rase tak bestt :'/ hmm, tapi korang duk hujung sane then kite orang duk hujung sini kan kan ;) then dapat jumpa dengan Aida Amani n Nadya,mereka Chomel gileee ;)
hihi, tapi tapi saye malu nak tegorrrr,xD so saye Berdiammm diriiii je lahh. HAHAHAHAHAHA,XD
Then Mieyroll datangg lepak same, yang tak tahan nyee die kate aku rinduu Tutt sebab air mate aku mengalirrr -,- OH DAMN! aku sakitt lahh kelmaringggg, bukan aku rindu dekat diiieeee -,- grr
lame jugak lah duduk dekat Mekkdii sebab tunguu Eylaaa yang sangat Mengerekk =.- HAHAHA
then Pergi Kboxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Layangg Perasaannn, Thanks dekat sesiape yang Belanjeee tu ,xD



 Seriouslyyy aku sayanggg die Orangggg ;') tolong jangan tinggal aku nehh <3
Muahh, IloveyousoMuch!
btw aku dok tahan doh :'( letih gilee dapat penyakitt niii ;'(
OMG! Ya Allah tolong sembuhkan akuu ;'( aku tak boh doh penyakit ni . 
Please go From my LIFE! ;'(


p/s: Saye Tetap senyum Walaupun dalam Kesakitan ;') ohkay byeeee