Be Invisible


Hai. Welcome to my Blog .Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)



PUT YOUR GOOGLE FRIEND CONNECT CODES


100% Copyright by Iylia Nadiah
Powered by Blogger.
Tired!



Assalamualaikuummmmmmm dan salam satu Malaysie ,xD HAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA. 
OMGGGG! Nampak Gambar dekat atas? 'TIRED PERSON' 
Ni nak ceritaa ,xD bagi aku Tired gilee kot sekarangg ;'/ hm. Susah gile Jadi Candidate PMR ni!
hm , baru aku tahu macam mane perasaan jadi seorang Candidate PMR ni tahun Lepas that mean
macam die (~.~) perghhh! Letih Gileeee Doubleeeee Bab* HAHAHAHAH. K !
tak tahu lah kepada sesiape yg tak pandai bahagi kan mase, memang akan Tergelicinr kankan? hm,
aku ni pun tak pasti pandai ke tak bahagiekan mase -,- grr, dah lah next week dah Star Exam Oti1! OMG. 
tolong lah doa kan aku ;') aku tak sediee lgii, Ya Allah Banyaknyee Persiapan yang aku kene buat! Exam,
Kawad Kaki Peringkat sekolah lagi dan Bola Jaring peringkat Sekolah. Ya allah, dapat ke aku bahagikan mase? :/ Can SomeOne Help mee! Exam 1.04.2012, Lawan Kawad 3.04.2012 and Lawan Netball 4.04.2012 ,xD perghhh! Letihh gilee lahh aku :'/ hm, btw aku akan kuat kan semangat Demi Kawan- Kawan , Sekolah dan Keluarga ;') Insyallah Iylia Can Do IT! <3
Okey dah, grr, hari ni pun dah rase letih kot -,- Berdiri selame 2JamSetengah :'/ nasib tak Tumbanggg  mase Beratur xdi, grr. btw Tutt Tumbang xdi ;') hihi, Kesian dekat die, aku nak tolong tapi ape kan daye aku hanya dapat Melihat saje ;') kalau Tutt still milik aku dah lame dah aku sambut die time jatuh tu, HAHAHAHAHA =,= tape lah yang penting die dah selamat ;') hm, Aku tengok die Bahagie pun aku dah okey, tapi Hati aku still Merana kot ;') 'Dah dah Iylia tolong lupekan die, die dah benci awak!' aku ingt text ni dari kawan aku, tapi aku tak dapat Lupekan die ;'( hm K ! dah cakap pasal die, btw Hari ni first time kot aku pergi Majlis Hari Polis yang ke-205 rasenyee yang die maksudkan hari kame di Lahirkan sebagai Polis. hihihi
First time doe! HAHAHAHAHAHAHA, biase lah kan orang darat -,-
hahahah, bestt gile gile walaupun tak ade kawan yg same Umur dengan aku :')

 ohkayh! gambar tu? gambar Tahun Lepas lah sayanggg, bukan gambar tahun ni ;') hihihihi, Gambar ni time aku dalam keadaan Bahagieee gilee Bab*!! hihi, Tuhan saje yang tahu macam mane perasaan aku time ni!
awak pun nak tahu ke? hm, tak payah sangat lahh kan ;') hihi tapi mesti orang yang rapat dengan saye dah bboleh agakkan? hihi ;') ImissThatTimeSoMuch! If possible i want to turn back his past thatt passed in early 2011! omg. IMiss Him ;')
#MukeTakBolehBlahhhhAndMukaMintakPenampar ,xD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
btw #TolongAbaikanNameTagItu! ;')


I was so tired when a Candidate For The PMR, but i will not give up to get 8'A in PMR that will come in 9.10.2012 ;') 'Study Hard! Dont Be Stupid' xD I'll Prove it to all my Family that I CAN DO IT! c':

hye Friends!? do you see the picture on it? hihi
INSYALLAH, One day i will be a Succesfull Policewomen Like Abang Polis dekat atas tu, hihihi ;')
That MY IDOLA! HAHAHAHA ,XD
 okey lah nak tidur sekajapp ,xD Good Night :* Muahhhh for Stalker <3 Assalamualaikumm!? :')