Be Invisible


Hai. Welcome to my Blog .Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)



PUT YOUR GOOGLE FRIEND CONNECT CODES


100% Copyright by Iylia Nadiah
Powered by Blogger.
iHateForThisTime!


Assalamualaikummm ;'D Lameee gilaa kot aku tak update and care blog ni, dah muak aku tengok background ni, grrr,  ni semua sebab aku busy, seriouslyy sekarang busy gila, dengan tusyen, kawad,kelas tambahan and study, aku kene bagi kan mase untuk semua tu, aku yakin aku akan berjaye kalau aku pandai bahagikan masa :'D hihi, okayyyyy, sebenarnye aku bosan, malam ni boleh lah melepas online sekejap sebab aku kate nak buat Kerja Kursus Geografi padahal aku online, HAHAHAHA -,- 
Okeyyy dah, sebenarnye aku Rindu dekat dia :'/ hm, 
hari ni Genap 9Bulan1Hari aku Singleee :'D lebih dari aku couple ni, hihi :'D
Kuatkan aku boleh hadapi semua ni dengan Senyuman yg Ikhlas, tapi tuhan saja yang tahu. hihi 
m aku sayang die. hm! ni mesti Mainan perasaan lake kan? Benci Gileeee Kottt!
K. aku Cuma nak kau tahu, aku memang Rindu Gila dekat Kauuuu. but 
i dont want you be my mine again :') i just want you know  IMissYouFuckingDamnMuchAndLoveYou! :') although we do not have any relationship I still see you from afar. I'm Soryy.
By The Way, I hope awak akan jumpa orang yang lebih baik dari saya, dan orang tu dapat bahagiakan awak lebih dari saye :'D saya Bahagia kalau awak Bahagie, and saya akan selalu support awak walaupun kita musuh atau everything.but  i would hate people who are in your Heart! :'D 
okay lah dah tak semangat nak taip panjang panjanggg :') Byee. Iloveyou :'D